torsdag 11 augusti 2011

Trött..

Shit vad jag är trött! Hade svårt att somna igårkväll, sova inatt och var tvungen att gå upp tidigt, ska träffa studievägledaren idag och måste förbi arb.medlingen...har ingen lust alls att åka, men men måste så...

Har dessutom fått en infektion i munnen av en visdomstand, var hos tandläkaren på en akuttid i tisdags men fick ingen antibiotika då utan dom rensade bara och så ska jag skölja munnen med corsodyl, nu har jag fortfarande ont, problem att äta och öppna munnen, det hjälper inte ännu någe vidare, men får ge det några dagar till, sen om det inte är bättre får jag gå tillbaka och få medicin istället för det är inte roligt att inte kunna öppna munnen, inte äta normalt eller ens gäspa för det gör förbannat ont när jag gör det...

Aja ska väl slänga i mig någon frukost och så byta om och åka dit antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar