lördag 27 augusti 2011

Nyklippt!

Inte jag då, men gräset är det nu ;P Klippte båda sidorna, sen så krattade jag tillochmed baksidan för det var så högt gräset så det var mkt som låg där, och gräset under var blött och hade inte en chans att torka, men nu så! Fint blev det tillåmed ;)
Nu väntar vi på att lillebror ska komma hem, han skulle tydligen köpa glass, är riktigt sugen på det nu när det är så varmt! Ska även ta och skutta in i duschen en snabbis och så försöka få tag i min kompis, vi skulle ses idag men hon va ute igår och kanske bakis idag, ringde henne nyss, om hon inte ringer upp snart så provar jag en gång till om en stund :)

Btw, snart är det dags att åka till Tyskland! Om en vecka är jag färdigpackad och redo att åka :D Ska bli sjukt roligt, är riktigt glad över att en polare följde med, blir så mkt roligare då :)

Och våra valpar fick kusiner inatt! Hela 6 valpar fick deras moster!! Grattis till de fina bäbisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar