söndag 28 augusti 2011

Tråkigt!

Det har varit en sådär helg hittils, folket hemma verkar inte ha varit på humör alls hittils, skulle träffa en polare som, jaa vet inte riktigt vad hon gjorde istället men hon ringde aldrig vilket är riktigt irriterande, hörde av henne på kvällen sen och tillslut blev det sent för att träffas, tycker inte om när det blir sådär...

Imorse vaknade jag jättetrött, haft lite svårt att sova på nätterna nu och inatt var det dessutom så sjukt varmt, det var bara att lägga sig ovanpå täcket och hoppas på att kunna somna, vilket jag har jätteproblem med, klarar inte av att sova om jag inte har något på mig : / Sen så hade jag tänt lampan i sömnen igen, vet inte riktigt varför jag gör det, händer inte varje natt men ibland :S
Nu hade jag sen tänkt fortsätta med enkäterna tills jag kom på att min data är trasig, irriterande! Men jag har iaf beställt kylpasta, den borde komma nästa vecka så kan jag förhoppningsvis få igång skiten igen. Bara jag får göra klart enkäterna så får den dö sen hur mkt den vill :P

Kan iaf se fram emot att det bara är en vecka kvar tills jag och en polare drar till Tyskland! Ska bli så sjukt roligt :D Det blir mitt första besök där, tur att jag lästa tyska på grundskolan så att jag kan några få ord:P

aja ska väl hitta på något nu, ska nog försöka klippa lite klor och slipa lite på mamma tiken ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar