fredag 3 februari 2012

Kanske kanske kanske!

Jag har kanske äntligen lite bra nyheter snart för mig själv, om det jag fick igår ska tolkas på ett sätt så innebär det äntligen att lite saker går framåt!
Hittade iaf en annan grej häromdagen som heter Intyg för förmånstagare, det innebär att om man har det intyget så får man billigare på en hel del saker, där jag läste det så stod det biljetter på bussar, tåg flyg, till konserter och muséer och annat, det är värt att ha och kolla när man bokar grejer om det här intyget gäller där! Iom att jag ska åka lite tåg i sommar så vore det skönt om den här grejen fungerar :)

Det snöar för fullt här äntligen, minus tio var det ute på promenaden och hundarna är lite trötta nu efter det :P Bara att gå ut i kylan tar på krafterna för de små liven <3
Ska nog bara ta det lugnt idag, spela lite kanske och kanske försöka fila lite klor på hundarna, vill få ner dom på ett par av dom, så klippte dom igår och tänkte försökte fila lite nu för att få ner pulpan :)
Kanske lägga till någon sida här och skriva lite....får se :D En sak som ska göras iaf är att träna lillan, snart börjar utställningarna igen så det är bara att köra på nu :)


Nova och Rizzla leker <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar