torsdag 9 februari 2012

Ny mobil!

Har äntligen tagit några positiva steg framåt, lite kommer nog att skrivas om inom en snart framtid om saker går som jag vill :) Men jag har iallafall köpt en ny mobil! Min har varit trasig sen massa månader tillbaka och jag har lånat brorsans och mammas telefoner :P

Efter nogrannt övervägande så kom jag fram till att jag skulle ha en:




HTC Wildfire S Bliss Purple!

Den är jättefin och änsålänge lätthanterlig, finns miljoner med mappar på den så ska försöka klura ut hur allt fungerar :P

Ska försöka börja mobilblogga på den med, så kan jag lägga upp bilder direkt från telefonen :) Ska bara komma på hur jag gör först xD

Nu ska jag ta och äta semlan som jag tog som belöning för att städningen härhemma är färdig! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar