söndag 19 februari 2012

Töar

Det töar ute för fullt nu, jag gillar det inte -.- Blött och smutsigt ute bara, och så börjar det bli varmt igen så såg faktiskt några insekter ute, så snart är det dags för den skiten igen....

Meeeen en bra sak med att det börjar gå mot sommaren är alla hundutställningar! Jag är riktigt taggad att åka runt nu, vi har en foderhund som vi har fött upp som ska ut och en av valpköparna från den kullen ska ställa också så ska bli så roligt att se vad flickorna får för resultat :) Jag tror att det kommer att gå strålande :D

Ett par utställningar är inplanerade, får se om det blir några fler, ska kolla på några inoffar i april, se om det finns något i närheten :)

Just nu väntar jag bara på att Nicole ska ringa, vi skulle ta en prommis, hon skulle bara städa klart och det skulle ta en timma, det har gått en timma nu så antar att jag får ringa henne och se vad det är som dröjer så länge, skulle inte vara förvånad om hon har glömt bort mig, hon är lite virrig ibland :D

Aja lika bra att ringa henne nu, glöm inte att följa mig på bloglovin, ni har rutan i vänstra spalten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar