måndag 5 mars 2012

Ute

Kom nyss hem från en promenad med K och alla odjur ute i skogen! Vi gick på en hyfsat snöfri skogsväg, men ibland var det lite isigt, vi hade det jättemysigt :D Lillan plurrade i ett dike, hon trodde nog att hon kunde springa på vattnet men det gick minsann inte :P Sen så såklart i slutet av runden, efter att ha klarat mig hela vägen så halkar jag såklart och ramlar på rumpan^^ Så har lite ont där nu och i ryggen, så typiskt min tur xD

När vi kom hem så blev det ett bad för några av hundarna som hade hittat lite äckliga saker att rulla sig i och någon hade fått kiss på örat, så nu sitter jag här aningens trött, seg i huvudet och blöt om byxorna:P
Ska nog ta det lugnt ett tag och sen se om jag måste göra något, skulle iaf skriva en lista på saker som jag behöver från affären sa mamma så ska göra det alldeles snart, så fort jag orkar resa på mig från sängen xD Måste gå och tejpa min nagel, den gick av häromdagen och sprack uppåt en flisa, klippte bort så mycket jag kunde men sen gjorde det för ont och gick för djupt så lämnade det tills det är så långt att det går att klippa bort, kommer ta en liten stund det :P


Aja måste gå och ge hunden lite mat nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar