söndag 4 mars 2012

Ont i ryggen

Har haft ont i ryggen till och från i några dagar nu, det är inte värsta smärtan utan bara irriternade...det är inte första gången jag har det så det lär gå över snart!

Just nu så sitter jag och väntar på att K ska höra av sig så ska vi ta en promenad med hundarna, hon skulle lägga barnen så kommer hon hit efter det:) Blir roligt för hundarna att träffa hennes vovvar :D

Var förbi Börjesvik ett litet tag sen, hörde att de hade börjat riva huset, det var på tiden tycker jag! Så himla gammal och slitet och ingen som tog hand om stället! Slänger in en bild när det är halvrivet :)


Ska bli kul och se vad som händer där :)

Tog även några bilder på hundarna så lägger in en bild där dom ligger och ser bara så söta ut mina bäbisar <3

Nästan hela gänget!

Nu ska jag nog nörda lite och spela lite WoW! Håller på och tjänar massa guld på att göra Fortune Cookies :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar