måndag 16 april 2012

Åka iväg igen

Idag är det dags att åka igen, har ingen lust...den här veckan är fullproppad med saker, boende stöd idag, blodprov imorgon, boendestöd på onsdag, carema på torsdag och även sjukgymnastik mötet som jag ska avboka, sen på fredag tror jag inte det är något..mamma ska även hon iväg på massa möten, så det blir en fullproppad vecka!

Ska iof på hundcaféet :3 Det är inte helt fel, bara jobbigt att åka dit :P
Måste nog se att jag har med mig allt nu och snart dra mig till bussen med hundarna, bäst att gå lite extra i tid så de hinner kissa om de behöver, va ute ganska nyss på en promenad :P

Såg btw precis en hackspett som hängde i trädet och åt av våran fågelmat! Helt awesome, försökte ta en bild med mobilen, tog en på lång avstånd, sen försökte jag zooma in och då flög den iväg :(

Anyway, see u later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar