fredag 13 april 2012

Väntar

Sitter och väntar på att brorsan ska äta klart så ska vi åka, jag ska till Carema och ta blodtryck och han vet jag inte vad han ska göra, men han skulle inåt ändå :P Kommer nog att få sitta och vänta ett tag, men ja, det gör inget faktiskt mot att slippa en bussresa iaf! Får lyssna på mina nya favvolåtar then i guess :D

Annars så regnar det nu med, jättetrist! Får ta och klä på hundarna täcken och ta ut dom på en sväng sen när jag kommer hem, tror nog dom är lika lite roade som jag är :P Kanske använda maskinen sen med, får se.
Ryggen är iaf mkt bättre nu, klarar av att böja mig ner även om det går segt och fortfarande gör ont, ska träffa sjukgymnasten nästa vecka men insåg igår att jag även den dagen ska vara på carema, hade jag bott precis där så hade jag nog kunnat gå på båda tiderna, men nu är det nästan en timmas bussresa enkel resa, och sen väntetid där, ena tiden var typ halv nio och andra kl ett, och på det stället så finns det typ ingenting att göra om man inte vill gå runt i en zoo affär i 4 timmar som tar typ 10 minuter att gå igenom... xD
Näeh får avboka sjukgymnasten och ta en annan tid, carema måste jag till då det tydligen är en jätteviktig föreläsning om KBT....jag har ingen lust att gå överhuvudtaget, men vill börja med den terapin så då måste jag ^^

Aja ska gå och se om bror är klar med maten snart så att vi kan åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar