söndag 13 maj 2012

Gävle

Igår var det utställning i gävle, och vi var där :) kl 5 åkte vi hemifrån på morgonen och kom hem tio, halv elva på kvällen! Så det blev en jävligt lång dag, mina skor blev totalförstörda och min förkylning blev 100% värre under dagen :P Men det var en jättetrevlig dag! Våra hundar skötte sig finfint och de som deltog gjorde grymt bra jobb :)
Sen slutade det med att jag fick stå och ropa in alla vinnare till Bis finalerna, det var spännande, tur att jag har varit med om det här i 8 år, så jag hade någon aning om vad jag skulle säga för att ropa in domare och deltagare, det var grymt läskigt varje gång, för jag ville ju inte säga något som lät knäppt utan ville att det skulle låta proffessionellt :P Men det gick bra, och tror alla blev nöjda (och fick sig många skratt uppenbarligen!)

Nu har jag rensat ur bilen, och ska ta det lugnt nu, mår fortfarande inte bra, men bättre än igår iaf, är fortfarande trött som en gris efter gårddagen, kunde inte sova heller natten tills igår så jag fick två timmars sömn innan det var dags att gå upp, så ja, jag var helt död när jag kom hem, och sov som en stock hela natten :P Inge problem med att somna där inte xD

Tror jag ska lägga mig i sängen och se på big bang theory på datan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar