torsdag 10 maj 2012

Förkyld

Just nu är typ halva familjen förkylda, det är inget roligt alls! Jag har inte haft så mkt feber, bara litegrann, mamma har haft med men jag är mår liksom inge bra i hela kroppen, huvudet är inte roligt alls :(
Haft så himla mkt att göra nu så har inte orkar blogga, men var i söndags i stan med en polare och åt lunch på en uteservering med hundarna :) I måndags var jag inne i gustavsberg och fixade nytt bankomat kort efter att jag tappade mitt förra och var tvungen att spärra det :P Men det gick fort, fick hem det redan igår! När jag ringde och spärrade det så sa hon jag pratade med 3-4 bankdagar, gick lite fortare måste jag säga :P

Nu ska jag försöka byta om till lite vanliga kläder och sen ska jag och hundarna gå ut på en promenad :P

Ahjuste, jag hade en sån där sjuk dröm inatt, drömde att jag hade sovit och vaknat, och gjorde massa saker xD Och jag var riktigt imponerad att jag hade vaknat kl 6 av mig själv :P Så det kan gå xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar