fredag 4 maj 2012

Hemma

Hemma!! Kom hem sent igårkväll, var så trött då att jag inte var uppe många timmar ändå efter :P Var tvungen att gå upp på spelet en stund innan jag gick och la mig :P

Har haft det supermysigt hos min fina vän, barnen och hundarna gick ihop väldigt bra och måste säga att dom gillade varandra riktigt bra  :)
Även om det är riktigt skönt att komma hem så var det tråkigt att åka därifrån, var över 2 år sen vi sågs sist, och det var grymt roligt att umgås igen, och barnen var bara för underbara :D Får nog skynda på lite och ta körkort så kan jag åka dit själv sen, utan att behöva tänka på tåg och bussar :)

Idag så har det varit lugnt, sov som en död hela natten xD Sen nu så har jag och bror städat, det enda som är kvar att göra är att bädda rent i min säng vilket jag försöker få energi till, men det går inte vidare ^^ Sen kanske ta en dusch även, får se :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar