fredag 18 maj 2012

Utställning

Utställningen gick så sjuuuukt bra, jag är jättenöjd och jätteglad över mina skitungars prestation! BIR och BIS2 valp blev lillan, och Rizzla blev BIR och BIG4, så jag är en glad matte :D

Det var först molning med lagom värme när vi kom dit, sen så försvann molnen och solen stekte oss totalt, jag smörjde in ansiktet på en gång så lyckades rädda det, men tänkte inte på armarna förrän det brändes som fan, så fick smörja in dom på en gång med och försöka rädda dom :P

Kritikerna var iallafall jättefina, går och läser dom lite då och då bara för att jag blir så glad av det och fick många fina vinster, hundben, mat, provpåsar och 2 fina stora leksaker :D

På söndag är det dags igen, så vi taggar inför dess :) då blir det bara valpen som ställs :D

Nu ska jag fixa lite med några mail och sen äta min pizza från igår och efter det ska vi nog städa härhemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar