fredag 25 maj 2012

Varmt

Ge mig kylan tillbaka! Nu börjar det bli såhär äckligt varmt ute, alla hundarna har varit i trädgården, men dom går in och lägger sig för det är bara för vamt ute för dom med. Jag hatar när det blir såhär, slutar typ att fungera och mår bara dåligt, längtar redan till hösten, när det blir lite kallt :P

Men innan dess så är det en massa hundutställningar som ska avklaras, 2 blir det nu i helgen, och vi håller på och packar och fixar inför dess, städade mammas bil i onsdags så att den är fin till helgen, och packade in allt det som ska va där så det är iaf klart, sen är det bara att fixa klor, och packa det som måste stå inne tills imorgon.

Får se om jag hinner raida idag, tror inte jag gör det faktiskt, har lite att fixa ikväll, så hinner jag så gör jag det, hinner jag inte så får de helt enkelt hitta en annan healer, synd bara att det är ikväll som vi kör HC, och vi skulle köra Morchok, hoppades på att få healer necken därifrån i hc-versionen, men men, den kanske inte ens droppar :P

Ska ta det lugnt ett litet tag nu, sen ska det klippas gräs med och fixas mera xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar