fredag 31 januari 2014

Borta

Är i Enköping hos mina fina vänner och deras barn, varit här i en vecka snart, men herregud vad tiden går fort! Imorgon kommer brorsan och hans sambo och hämtar mig och hundarna, kommer sakna dom då <3 har lekt med barnen och myst massor, som tur är så har hundarna slutat bry sig om katterna lika mycket, speciellt den äldsta katten, när hundarna kommer fram så fräser och morrar han och lappar till dom om de inte ger sig :P förra besöket var hundarna bra mycket jobbigare, men nu kommer de ihåg hur det var så det har varit bra mycket lättare den här gången :D 
Idag gick vi tex förbi honom i trappan och hundarna studerade väggen intensivt för att inte behöva titta på honom xD 
Har lite World of Warcraft abstinens, inte hunnit spela nånting sen jag kom hem så imorgon ska jag äntligen logga in och få prata med lite kompisar:D slänger in lite bilder härifrån :) 
Lilleman, hundarnas hittills enda överman! Han har dessutom tagit och sovit bredvid oss varje natt nästan på hundfilten i fotöljen, Denise har varit lite ledsen för det, hon ville sova där xD 
Rizzla är helt slut efter de här dagarna, kröp in innanför tröjan på mig <3
Och så ville inte rizzla riktigt gå ut igår, hon försökte ligga kvar i knäet på L jättelänge :P 
Nej nu är det dags att gå och roa sig med något :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar