fredag 24 januari 2014

Fredag

Skriver från mobilen då jag har bilder här jag skulle vilja lägga ut och orkar helt enkelt inte lägga in dom på datorn :P 
Nästa vecka ska jag åka till Enköping, eller nu på söndag, vilket det blir återstår att se, pappa och mamma är jätte snälla och kör mig, så jag kan få med mig alla saker, tex några aningens försenade julklappar till hela familjen från mig och mamma :D 
Så måste ta tag i packningen snart, vilket blir imorgon :) 

Ska börja planera in årets utställningar lite mer, hoppas på att zamba kommer i form nu efter löpet så vi kan ta det där sista certet så hon kan bli svensk utställningschampion :D det vore så sjukt kul att äntligen få stå själv inne i ringen och bli det :D  
Här är hon i egen hög person, i en något konstig sovställning o.O

Det verkar ganska mkt lättare att blogga från telefonen nu så ska försöka göra det lite mer och få in mer bilder :D finns även på instagram där jag lägger upp både hund vardagen och bilder från world of Warcraft @skruttii är det :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar