söndag 24 april 2011

Morgon!

Hade riktigt skumma drömmar inatt, drömde om vampyrer liknande från twilight och dom skulle typ rädda någons vampyrbarn, först var de på ett badhus utomhus och simmade runt i vattnet, sen så var dom i skogen helt plötsligt och hamnade med några människor som var i nöd, och så blev dom tvunga att göra dom till vampyrer för att de skulle överleva och för att de hade sett vampyrerna...xD Som sagt, skum dröm!

Försöker bestämma med pappa om när vi ska åka in till stan, förhoppningsvis idag men det är lättare sagt än gjort! Just nu är han och mamma upptagna och det är lugnt, men vill bara bestämma något nu så jag vet, typ vi kan åka om 2 timmar eller vi kan inte alls idag utan vi åker tisdag kväll, att inte kunna bestämma något tar kål på mig, jag går ju nu bara runt och väntar och tänker och oroar mig för att vi ska åka men när?? Och tänk om han då såklart glömmer bort det och vi inte alls hinner åka och köpa mammas present och så får vi stå där utan?!?! Gah jag blir tokig!! Ska gå och försöka prata med han nu, han lär bli arg som vanligt när man tjatar och han inte vet något, men om jag är på honom så kanske han kan bestämma sig...:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar