måndag 6 juni 2011

Panik / Ångest

Har typ världens ångest inför nästa vecka. Fyller år på lördagen och skulle vilja hitta på något då, men kan inte komma på något och känner att jag måste bestämma mig innan den här veckan är slut. Jag har pratat med några av dem som ska med, men kan för allt i världen inte komma fram till vad vi ska hitta på, och då har vi även pratar om några alternativ men kan inte bestämma mig för något av dom, får ont i magen bara av att tänka på det. Klart jag vill hitta på något skoj, men det ska vara inom rimligt pris och vi ska kunna ägna oss åt det ett tag...bah jag blir tokig! Ska fundera lite till över det, men kan jag inte bestämma mig så struntar jag i allt och sitter hemma...orkar inte må så dåligt över att inte kunna bestämma mig i längden, då får det vara hur trist det än är : /

Aja, först i helgen är det iaf Rasspecialen, ska blir riktigt roligt i år, det är första året som det hålls som officiellt :D

Och imorgon ska jag gå på kursen igen, har haft långledigt nu vilket har varit riktigt skönt. Men om jag inte minns fel så skulle en tjej som har dogwalking komma till oss och prata så det blir förhoppningsvis roligt:)

Ska nog lyssna lite på musik nu och pilla med annat, tex dom dära enkäterna :P

See u later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar