fredag 2 mars 2012

Väntar

Väntar på svar om hur det ska bli med mitt boende stöd nu, har 2 olika personer i 1 gång vardera i veckan, och fick reda på i onsdags att den ena har blivit sjukskriven så vet inte riktigt hur det ska bli nu närmsta tiden.
Skulle vara bra om jag liksom fick reda på det och bara hoppas att det inte helt plötsligt står nån människa här och ska träffa mig, det är lite skräckscenariot för mig...aja time will tell!

Väntar även på brorsan nu, tänkte att vi skulle gå ut med hundarna nu innan det blir mörkt, ska även raida ikväll men det verkar inte hända något änsålänge :P Kommer han inte snart så antar jag att jag får gå och tjata på han lite mer ^^

Annars så står jag i kö på lägenheter, förhoppningsvis så händer det något snart men är även beredd på att det kan dröja ett par månader, men till sommaren eller i slutet av sommaren hoppas jag på att jag vet lite mer :) Sen vet man aldrig om man har tur och folket före i kön tackar nej, vet en person som stod 5a eller 6a i kö på en lägenhet och fick den :)

Nä nu får jag gå och tjata lite mer på han :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar